Friday, January 7, 2011

Gambar Oh GamBar...:

Assalamualaikum..hye2..ade org x...kalau xde org xpela...aku bebel sorang2 jela..huhuhu
Ni gambar-gambar kat bawah gambar-gambar yang di snap oleh IRWAN MONO..huhu..
Maceh WAn..ha..kalu ade yang nak berkenalan ngan si wan ni bley la skodeng2 kat fb n search
Irwan Mono k.


Sebenarnya time ni die ajak teman die nak pegi snap pic kawan die...So, aku temanla..Kitorang pegi shoot dekat Kg.Cina dekat ngan Pasar Kedai Payang. Time 2 aku jadi assistant die kejap..hikhikhik..Pas2 die da siap shoot kawan die 2, tibalah giliran aku la plak nk posing buat penyibuk kan.Lalalala..So,inilah gambar-gambar yang telah diambil pada petang 2..



Testing dulu..huhuhu..ni mase baru sampai...

Huhu..pose..pose...n pose :)) ..Walaupun aku memang posing sepesen jek.











HA!!! Chakk :p

Sape mau belajar memandu??Sile jumpe saye..hehehe


2 comments:

  1. gojess dear...like your style...<3

    ReplyDelete
  2. hehehe..thanx..kamu pn sgt comeyyy...muke clean n clear..hehee

    ReplyDelete