Thursday, January 13, 2011

TARIKH-TARIKH BALIK KAMPUNG JANUARI SEHINGGA FEBRUARI 2011

AsSaLaMuaLaikum.....

AUUmmmmmmmm...ChaaKKkk......hehehe.

Malam ni saje la kan nak menaip-naip pasal jadual balik kampung aku bagi bulan Januari hingga Februari 2011..Selebihnya akan di 'update' kemudian..huhuhu


TAHUN 2011


30.12.10-02.01.2011   
 >>>>>> dAh bALIK hARI 2...mULA-Mula AkU Beli Tiket pada 31.12.2010 hari Jumaat..Maknenye aku balik Jumaat Malam la kan..pas2 mase hari Khamis aku pegi keje tu...time nak punch card, tup-tup ade orang bagitau esk cuti(Jumaat) sebab Malaysia menang bola..aKu pun ape lagi dengan semangatnye buat YEs! Yes! dan YEs! yang ke tiga tu sempat separuh jalan jek sebab aku lupe tiket aku da beli..Hampeh tol!Rugi tu..

Pada Mase tu aku rase La tu jgk aku nk g tukar tiket kan walaupun mase tu kaunter tiket xbuke lagi..wahaha..Bab2 balik kampung aku memg tak bley tahan..Bajet nak buat muke kesian kat kaunter tu kan..huhuhu..So dengan langkah drastik pada pukul 10 pagi tu aku terus p kat kaunter jual tiket kt Jerantut tuh ckp nk tukar tiket nak balik petang tu jugak ke Terengganu..Dengan nasib telur tembelang tiket petang tu da hbs..So, aku terpaksalah blk pagi Jumaat..Agak rugi la mase di situ..huhuhu

Mase perjalanan aku untuk balik ke Terengganu memakan masa yang ogak-ogak lame jugak la..Time ni aku nek bas pukul 9 dari Temerloh.So, pada pukul 6 pagi aku da kene pegi stesen bas Jerantut untuk menunggu bas nak g Temerloh kan..Perjalanan Jerantut ke Temerloh makan mase lebey kurang sejam lebey gak r..Da sampai kt Temerloh tu kene tunggu lagi..sebab bas kan pukul 9 pagi.Dari Temerloh ke Terengganu plak makan masa dalam 6 jam lebey kot..ngEEE...BosaN Duk LaM Bas.huhuhu..Tapi Selalu jugak baliK.


21.01.2011-23.01.2011
>>>>>>Balik sebab time nih ade Member kaWen..Tahniah pada Nor Zainita Awang & pasangan sebab bakal berkahwin pada 22.01.2011..nI KAWAn DARi sEKOlAH Tadika...HUhuhu.Aku bile plak??Mungkinkah 11.11.11??Oh Tidakkkk...sape mau ajak saye kawen angkat kaki..huhuhu


02.02.2011-06.01.2011
>>>>>>Mase ni cuti raYe cina..Of Coz la aKu balik kan..sebab time ni cuti raye cina jatuh pada Khamis n Jumaat.Pas2 sambung plak Sabtu n Ahad..So, lame la sket waktu duduk kat kampung kan..Suke SUke Suke..:)).seNyum Sampai Telinga..NgehNgehNgeh...Aku Balik Rabu Malam la kot..


11.02.2011-15.02.2011
>>>>>>Pada tarikh ni aku mau ke Kuala Lumpur..Mau Dating sama itu Nur Faedzan bt Hussien..Sebab mase ni kami ade agenda yang sangat menarik..huhuhu..Pas2 kan 15.02.2011(SELASA) kite cuti.So, hari Isnin tu aku Mau ambik cuti satu hari..huhuhu..DabeDaBedUUUUuuuuuuu.....nanti nak copinx tudung lagiiiiii!!Saye juge berjanji untuk berjimat cermat untuk sampai ke tarikh ini..sbb kalu saye xberjimat cermat,saye xleh copinx tudung kat sane..wawawawa :'(


25.02.2011-27.02.2011
>>>>>>Mahu Pulang ke Marang, Terengganu........wInDUuuuuuuu mOkkk..Time ni kan gaji..poket tebal sket Nk balik kampung..Time dapat Gaji tebal r poket..pas 2 hari nipis terus..kadang2 sampai bocor terus pun ade..WAWAwA...

HOHO...BAAAAAAALIK KAMPUNGGGGGG.........MENYANYI DENGAN HATI ADE TAMAN..NGEEE

***SEBarang Pindaan Akan DI 'Update' Kelak


***PESANAN!!!! kITE MANUSIA HANYA MAMPU MERANCANG...TETAPI SEGALANYA DITENTUKAN OLEH ALLAH SWT.. :)


  
 oK...saYE BALIK kAMPUNG dULu...kORANg jAGE DIrI LeKLok tAW.......MUAHhh
 


bUAH HATi SAYA YANG sELALU bIKIn hATI SAYE tAK kERUAN UNTUK pULANg KE kAmPUnG ..DAn bIKIn kAKI sAYA beRAT uNTUK mELANGkAh pULANG kE jERANtUT sEMULa...hEHE..loVe uUUUUUUU...........











3 comments:

  1. tarikh yg jupe aku tuh penting..hehehehe

    ReplyDelete
  2. of coz la cayang jan...hehehe..2 r xsabar nak menanti kesemua tarikh di ats...

    ReplyDelete