Monday, January 17, 2011

KESENGALAN AKU DALAM BAB-BAB CINTAN CINTUN :

Assalamualaikum.........

Wink Wink Wink :)

Malam ni saje la kan nak menulis nulis kat sini...huhuhuhu...Sebenarnya nak cite pasal contoh kesengalan si Amy Salmiza dalam bab-bab bercinta nih.Contoh-contoh kesengalan:

>>>1) Aku memang nak marah kalau die seharian lupekan aku..kalau separuh hari pun da ase nak marah..Tapi....Kalu aku bz,xpe aku xmsg or xcall die xpe..Silap-silap die pulak kene marah kalu die call n cakap aku xingat die..Mesti aku cakap,cyg tgh bz ni..Kalu En. Hubby bz aku taw plak nak marah..Aku bz xpe..huhuhu..Aku memang x adil..

>>>2) Sometimes,kalu aku sibuk..memang aku kurang ingat r die(sekejap jek lupa)..Bile aku xbz barula..sket2 aku mcg..kejap-kejap aku call.Kalau x........ikut mood jela.Yela..kadang-kadang mcg selepas couple xserancak mcmne die nk ngorat kite dulu.Da couple ni soklan standard.Da makan??Watpe?soalan-soalan yang da memang boley bajet.Sampai satu hari tu, laptop aku rosak,pas2 mase tu memg aku bek giler r asyik mcg die jek.Sampai die cakap"Ha, laptop rosak baru nak ingat b",wakaka..kene sebijik.

>>>3) Sebelum tido biasenye aku or die akan call dulu.Kadang-kadang kalau aku nak tido dulu,aku mesti cakap.."B, nanti nak tido call cyg"..Die pn jawab"ok".Pas2 pagi-pagi esok aku pn call die.."B cakap b nak call cyg,tp xpun..".mood nak marah aje.Die pun jawab"B da call la semalam.cube tgk kat received call or missed call".Lepas letak telefon aku pn tgk kat received call or missed call..Wahahaha..memang die ade call pn.Aku ni jenis kalu da tido,aku angkat phone tapi aku lupe aku cakap ape mlm td.Ngeeee~~pastu nak marah orang sebab xcall.

>>>4) Hurmm..kesengalan aku yang seterusnya..kadang-kadang aku ni memang pekak sket..Kadang-kadang die cakap len aku dgr len.Pastu,mulala jawapan xmenepati piawaian.Die pun akan cakap..."pekaaaaaaakkkkkkk"..ooo..xpe2.Kalu time die plak xdengar aku plak balas"pekaaaaaaaakkkkk badak".ha Ambik ko!!Lalalaa...

>>>5) Pastu kan, aku ni memang r..kadang-kadang aku da taw die tgh tido..Tapi aku call jgk..selagi die xangkat,selagi tu aku akan call.Tu pun kalu blm penat meng'dail' la.Lepas die angkat dengan sore mamai-mamai..Aku pun tanye,"B, b tido eh".Padahal memang aku da taw die tgh tido.Pastu pas die jawab"ermmmmmm...dengan separuh sedar.Cakap 2 3 patah gagang tepon pn diletak.Semangat menelefon ber iya.cakap 2 3 patah letak.JEnis suka kacau orang tido..wahahaha

>>>6) Ni yang last la kot..aku ni memang suke menangis..Anak didik Wan Maimunah kot.Jenis emo sket.Pada satu hari,masa tu aku keje kat Putrajaya, die dari Johor pegi sane la.Pas 2 kitorang nak g kluar makan, aku ni buta jalan sket,tp ade hati nk tunjuk jalan kat org,konon-konon mahir sangat jalan.Pas 2 aku tunjukla jalan..tapi aku tunjuk jalan salah.Pada mase yang sama dalam kete pasang radio.Die pn berkata"Kalu perempuan macamni tampor jek".Lepas aku dengar die cakap gitu.aku pun menangis r.Takkan aku salah tunjuk jalan nak tampar kot.Tak berbaloi beb.Die pun tanye.."kenape menangis ni?".Aku pun diam jek.Tak nak cakap.Majuk.Die pun tanye lagi."B, tanye ni..nape tibe2 menangis??".Die macam nak marah gak r sebab aku menangis pas2 diam.Die plak cam xtaw nape aku jd gitu.PAstu aku pun jawabla" B tu, cyg salah tunjuk jalan pun cakap,perempuan macmni tampor jek".Pas die dengor aku cakap macm tuh, die pun gelak,kehkehkeh"Apela cyg nih, b marah kat radio pun cyg nangis,sensetif betol".yela rupenye mase 2 die tgh dgr radio Hot fm kot pasal isteri curang ke ape ntah.So die nak marah kat perempuan dalam radio tu la..Aku plak terperasan..Wahaha..Rugi air mate aku.Hampeh!!


****Hurm..okla...
Panjang da aku membebel..Hehehe..

 ***MORAL OF THE STORY IS>>MESTI KAUM LELAKI AKAN CAKAP NASIB SI AMY NI BUKAN AWEK AKU..WAHAHAHA..


OK..........TADAAAAAAAAAAA :)

7 comments:

  1. hahahahhaha
    amy yang sengal
    mn2 pompuan cmtu kot mie
    sma le kte ;p

    ReplyDelete
  2. hahaha..yeke mane2 prmpn macmni?cian r kaum lelaki.Nasib diorang r.Huhu...

    ReplyDelete
  3. seme bnde yg kt atas tuh..memang aku tao da..heheeh..sejak azali lg mum gitu amy ehs..heheh..klako pn ade..weee

    ReplyDelete
  4. wahaha..dirimu memahami diriku jan..wakaka..labiu la..

    ReplyDelete
  5. cehh mi..mu mang giler la....pahahahhaha....aku soh boipren mu...nk suke okmo ke mu tuh..muge ye tahan kot kah3...tapi bgus r ye...kan layan jeee..lebiu la kat bf mu hahahaha

    ReplyDelete
  6. hahaha...ye tahu awek ye kurang sket sha..nasib r ye...

    ReplyDelete
  7. cik amy ooo cik amy.
    folo la i.
    hihihih

    ReplyDelete